6 decembrie 2011

Comfy :X

                                                                 Geaca ZARA-Trf
                                                        Marime:L(merge la M si S)
                                                        Stare:Noua
                                                       Geaca este captusita si tine cald.
Pret:40 lei


Geaca ONLY-Limitless
Marime:L
PRET:25 lei

Geaca Phink 
Marime:L
Material:100% Acryl
PRET:25 lei

Bluza Benetton 
Marime: M
Material:Acryl,Lana,Poliamida,Mohair
   Pret:65 lei  Pret redus: 58 lei

Geaca Fishbone
Marime:S
Pret:32 lei


Geaca TRAFALUC
Marime:M
PRET: 55 lei

Sacou ORSAY
Marime:M
PRET: 56 lei

4 comentarii:

  1. 50% reducere din pretul afisat pe site?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se pare ca nu vrei sa ai cliente..nu rasp la email, comuri..pacat

      Ștergere
    2. Buna Raluca.
      Nu m-am ocupat in ultima vreme de blog deoarece am avut niste probleme medicale:(
      Imi pare foarte rau.
      Daca doresti ceva de pe blog nu ezita sa imi spui.
      In curand am sa pun lucrusoare noi.
      Multumesc

      Ștergere